Jonavos baseinas
Kartu su Ukraina!
Infrastruktūros plėtros įmokų skaičiuoklė
Paslaugos
Projektai
DUK
Paslaugos aprašymas
Administracinės paslaugos pavadinimas | Tikslinių kompensacijų skyrimas (slauga, priežiūra) |
---|---|
Administracinės paslaugos apibūdinimas | Asmuo kreipiasi į Socialinės paramos skyrių ir pateikia reikiamus dokumentus. Asmuo pildo prašymą ir duomenų teisingumą patvirtina parašu. Socialinės paramos skyrius registruoja gautą prašymą ir informuoja besikreipiantį asmenį apie išmokos mokėjimo dydį bei būdus. Sprendimas priimamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo nurodytų visų dokumentų gavimo dienos Besikreipiančiam asmeniui skirtos piniginės lėšos jo pageidavimu pervedamos į nurodytą asmeninę sąskaitą. |
Atnaujinimo data | 2024-03-14 |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą | |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo | Prašymas; Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas; Jeigu prašymą pateikia asmens, turinčio teisę gauti tikslinę kompensaciją, įgaliotas asmuo, globėjas, rūpintojas, sutuoktinis, artimasis giminaitis ar socialinių paslaugų įstaigos darbuotojas, – dokumentas, atitinkamai patvirtinantis įgaliojimą, globos ar rūpybos nustatymą ir asmens paskyrimą globėju ar rūpintoju, santuokos sudarymą, giminystės ryšį ar darbo socialinių paslaugų įstaigoje faktą, taip pat įgalioto asmens, globėjo, rūpintojo, sutuoktinio, artimojo giminaičio ar socialinių paslaugų įstaigos darbuotojo asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas arba šių dokumentų kopijos; Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos išduotą specialiųjų poreikių nustatymo pažymą arba jos kopiją; Banko rekvizitus ir atsiskaitomosios sąskaitos numerį. Jei nurodytuose dokumentuose esantys duomenys yra valstybės ar žinybiniuose registruose, valstybės ar savivaldybių informacinėse sistemose, minėtų dokumentų pateikti nereikia. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Gyvenamosios vietos deklaracija – iš Gyventojų registro tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos. Adresas : A. Vivulskio g. 4A LT-03220 Vilnius Informacija iš socialinės paramos šeimai informacinių sistemų SPIS ir ,,Parama" - iš UAB ,,Nevda". Adresas: Savanorių pr. 178, LT-03154 Vilnius |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Socialinės paramos skyriaus socialinių išmokų specialistė Vitalija Bagdonavičienė, tel. +370 349 50032, el. paštas vitalija.bagdonaviciene@jonava.lt, kabinetas - 118 |
Administracinės paslaugos vadovas |
Socialinės paramos skyriaus vedėja Daiva Ūselienė, tel. +370 349 50142, el. paštas daiva.useliene@jonava.lt |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
Sprendimas priimamas ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo nurodytų visų dokumentų gavimo dienos. Prašymo gauti tikslinę kompensaciją forma (SP-6). Būtina pateikti informaciją apie pareiškėją: vardas, pavardė, gimimo data, gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, ko asmuo pageidauja, pateikiamų dokumentų sąrašas Prašymo-paraiškos formos patalpintos Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje: https://socmin.lrv.lt/lt/veiklos-sritys/seima-ir-vaikai/prasymu-formos-socialinei-paramai-gauti |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Paslauga teikiama neatlygintinai |
Pastabos |
Administracinė paslauga yra galutinė. Piliečiui atvykus į Socialinės paramos skyrių, įgaliotas tarnautojas privalo įvertinti pateiktus dokumentus, pažymas ir įsitikinti piliečio asmens tapatybe. Įgaliotas tarnautojas patikrina ar tinkamai yra užpildytas prašymas, ar pateikti visi reikalingi dokumentai ir (ar) pažymos (originalai). Įsitikinus asmens tapatybe ir kad pateikti visi reikalingi dokumentai, piliečiui suteikiama visa informacija apie administracinės paslaugos suteikimo terminus, dydį. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys | Parsisiųsti |