Jonavos baseinas
Kartu su Ukraina!
Infrastruktūros plėtros įmokų skaičiuoklė
Paslaugos
Projektai
DUK
Paslaugos aprašymas
Administracinės paslaugos pavadinimas |
Pažymos, patvirtinančios atsiskaitymą už valstybinės žemės nuomą, išdavimas |
---|---|
Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Pareiškėjas, norintis gauti pažymą apie atsiskaitymą už valstybinės žemės nuomą, Savivaldybės administracijos „Vieno langelio" darbuotojui (toliau – VLIS darbuotojui) pateikia prašymą asmeniškai, paštu, per pasiuntinį ar elektroniniu būdu. Prašymas pradedamas nagrinėti (administracinė procedūra pradedama) per 3 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos. Fizinis ar juridinis asmuo per 20 darbo dienų gauna užsakytą pažymą. |
Atnaujinimo data | 2024-09-19 |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą | |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Asmeniui atvykus į Savivaldybės administraciją arba registruotu laišku: |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Apskaitos skyrius vyresnioji specialistė Ilona Ponomarenko, tel. +370 349 50204, el. p. ilona.ponomarenko@jonava.lt |
Administracinės paslaugos vadovas |
Apskaitos skyriaus vedėja Irma Anulevičienė tel. +370 349 50145, el. p. [email protected] |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
Pažyma turi būti parengta ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą administracinė procedūra negali būti baigta, administracinės paslaugos vadovas gali terminą pratęsti, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų. Asmeniui apie administracinės procedūros termino pratęsimą pranešama raštu (ar kitu asmens prašomu būdu) ir nurodomos pratęsimo priežastys. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) | Paslauga teikiama neatlygintinai |
Informacinių ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą) |
1. Gautas prašymas užregistruojamas gautų dokumentų registre. 2. Asmuo, atsakingas už prašymo priėmimą, patikrina, ar prašymas užpildytas teisingai, nustato prašymo esmę. 3. Ant prašymo dedamas registracijos spaudas, jame įrašoma prašymo gavimo data ir registracijos numeris. Registruojant prašymą įrašomas pareiškėjo vardas, pavardė, tikslus adresas, prašymo gavimo data, registracijos numeris, trumpas turinys, vadovo rezoliucija. Prašymas nuskenuojamas ir įkeliamas į kompiuterinę dokumentų registravimo sistemą. 4. Dėl iškilsiančių neaiškumų darbuotojas, priimdamas prašymą, gali kreiptis į Apskaitos skyriaus darbuotoją. 5. Gautas prašymas perkeliamas į DVS informacinę valdymo sistemą, kur atliekami prašymo atlikimo veiksmai. Administracinė paslauga teikiama ir elektroniniu būdu – elektroninių valdžios vartų svetainėje www.epaslaugos.lt |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys | Parsisiųsti |