Jonavos baseinas
Kartu su Ukraina!
Infrastruktūros plėtros įmokų skaičiuoklė
Paslaugos
Projektai
DUK
Paslaugos aprašymas
Administracinės paslaugos pavadinimas |
Savivaldybės viešojo administravimo subjektų veiklos dokumentų (Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų ir kt.) kopijų ir išrašų teikimas |
---|---|
Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Paslauga teikiama asmenims, pageidaujantiems gauti pagal pateiktą prašymą archyviniame fonde saugomų rajono Savivaldybės viešojo administravimo subjektų (Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų ir kt.) veiklos dokumentų pagrindu parengtas dokumentų kopijas, išrašus, nuorašus. |
Atnaujinimo data | 2024-03-19 |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
1. Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų įstatymas |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Asmeniui, atvykus į Savivaldybės administraciją arba teikiant prašymą registruotu laišku:
|
Administracinės paslaugos teikėjas |
Bendrojo skyriaus vyr. specialistė |
Administracinės paslaugos vadovas |
Bendrojos skyriaus vedėja Brigita Šlepetienė, tel. +370 349 61040, el. paštas brigita.slepetiene@jonava.lt |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
20 d. d. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Paslauga teikiama nemokamai |
Informacinių ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą) |
|
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys | Parsisiųsti |