I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
- Pareigybės lygmuo – skyriaus (biuro, tarnybos) vadovas (V lygmuo).
- Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.
II SKYRIUS
FUNKCIJOS
- Apdoroja seniūnijos veiklai vykdyti aktualią informaciją.
- Atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
- Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
- Planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
- Priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
- Rengia ir teikia informaciją su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
- Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
- Rengia su seniūnijos veikla susijusius dokumentus.
- Vadovauja seniūnijos veiklų vykdymui arba prireikus vykdo seniūnijos veiklas.
- Valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
- Vykdo Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme nustatytas seniūno funkcijas ir atsako už šiame įstatyme nustatytų seniūnijos funkcijų vykdymą. Prireikus, vadovaujantis Administracinių nusižengimų kodeksu, surašo administracinių nusižengimų protokolus.
- Administruoja seniūnijai skirtus asignavimus, užtikrina jų efektyvų ir rezultatyvų naudojimą, atitinkantį programose numatytus tikslus. Rengia perspektyvinius ir metinius seniūnijos sutvarkymo planų projektus, atsako už einamiesiems metams skirtų biudžetinių lėšų panaudojimą pagal paskirtį, vykdant kelių, gatvių, apšvietimo, inžinerinių komunikacijų remonto ir priežiūros darbus.
- Sudaro, pakeičia, nutraukia darbo sutartis su dalyvaujančiais savivaldybės užimtumo didinimo programoje asmenimis, įspėja juos dėl darbo pareigų pažeidimo, suteikia jiems atostogas. Vykdo darbdavio funkcijas, įgyvendinant darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimus. Dalyvauja organizuojant ir įgyvendinant civilinę saugą. Organizuoja seniūnaičių rinkimus.
- Teikia pasiūlymus dėl savivaldybės saugomų teritorijų, kraštovaizdžio objektų priežiūros, dalyvauja komisijos darbe, išduodant leidimus želdinių kirtimui ir pertvarkymui. Organizuoja priskirtoje teritorijoje esančių viešųjų erdvių, želdinių, parkų, vietinės reikšmės kelių, gatvių, šaligatvių ir aikščių tvarkymą ir valymą, gatvių apšvietimą, kapinių, poilsiaviečių, paminklų priežiūrą ir tvarkymą.
- Informuoja savivaldybės administraciją apie seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje atsiradusį bešeimininkį turtą, imasi priemonių jam apsaugoti. Prižiūri ir išduoda leidimus prekybai viešose vietose. Išduoda leidimus atlikti kasinėjimo darbus seniūnijos viešojo naudojimo teritorijoje, kontroliuoja darbų eigą, aplinkos sutvarkymą po darbų.
- Vykdo kitas teisės aktais, mero potvarkiais, Jonavos rajono savivaldybės tarybos sprendimais, administracijos direktoriaus įsakymais deleguotas funkcijas, pavedimus, nurodymus ir vienkartines užduotis, administracijos direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojo reikalavimu atsiskaito už savo veiklą, siekiant užtikrinti efektyvų seniūnijos administravimą.
- Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
III SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
- Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
20.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
20.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);
20.5. studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
20.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai.
IV SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
- Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
21.1. komunikacija – 4;
21.2. analizė ir pagrindimas – 4;
21.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
21.4. organizuotumas – 4;
21.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
- Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
22.1. lyderystė – 4;
22.2. veiklos valdymas – 4;
22.3. strateginis požiūris – 4.
- Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
23.1. dokumentų valdymas – 4;
23.2. veiklos planavimas – 4.